www.eunike.se
Valutor:
Hem ::  Frakt & Retur

Frakt & Retur


- Kunden är ansvarig för att tillhandahålla en fullständig och effektiv leveransadress.

- Vanligtvis använder vi UPS eller DHL som fraktmetod, men inte absolut.Vi behöver din signatur när du levererar till dig. Om paketet inte levererades till ditt hem, vänligen gå till postkontoret för att hämta (ta med ditt giltiga ID-kort).

- Vi behöver 12 timmar för att förbereda din beställning efter beställningen betalas framgångsrikt. Så snart beställningen skickas ut, brukar det ta 3-5 arbetsdagar att ta dig dit, var snällare och kontakta oss för hjälp.

- Du kommer att få ett mail med spårningsnummer och spårnings länkar.

- Kontrollera din mailbox flera gånger, vi skickar e-post om beställning om det behövs

- Frakten är gratis om inget annat anges.

- Aldrig acceptera COD (kontant vid leverans).

- Har några frågor, vänligen maila oss i tid.

- Hur lång tid kan jag få min beställning? Vi skickar till de flesta länder, och vanligtvis 3-5 dagar för leveranstid efter att ha skickat paketet. Du behöver inte betala fraktkostnad eller moms. Om du är från Nederländerna eller andra avlägsna länder, eller om du vill ha snabbare frakt, måste du lägga till fraktkostnad, vi kommer att använda DHL, UPS, Fedex och så vidare, vanligtvis Du kan få paketet i 3 - 6 dagar.

- Före frakt, kan jag avbryta min order? Ja, du kan. Inget problem. Men vi accepterar inte någon avbeställning efter att vi skickat din beställning. Hur kan du förstå detta?

avkastning

- Fråga: Vad är återvändandepolitiken?

- Svar: Om du returnerar, kontakta vår kundservice först och vi kommer att ge dig en returadress. Vi accepterar endast retur i följande fall: vi skickar dig fel storlek / fel färg / varor skadad. Returprodukter måste vara med all originalförpackning (fullständig etikett, om har). Var försiktig med spårningsavkastningen, eftersom vi inte ansvarar för förlusten vid avkastning. När vi mottar din återkomst, vänligen ge oss 2 dagar att ta itu med. Så snart återbetalningen är klar kommer vi att informera dig via e-post, fraktkostnaden för retur måste ges av dig själv.

- Problem: returpaket, måste jag betala fraktkostnaden?

- Svar: Ja, du behöver ha råd med det. Dessutom rekommenderar vi att du spårar det flera gånger under retur eller köpförsäkring.

- Problem: du accepterar inte återbetalning?

- Svar: Vissa produkter kan inte returneras: Förpackning eller etikett skadad / lång tid använt / produkter skadade av dig själv / produkter som förloras av dig själv.

- Problem: Om jag gör ordern behöver jag betala tullar?

- Under normala omständigheter behöver du inte betala tullar, men inte absoluta. Vi tillhandahåller dörr till dörr leveransservice.

tillbaka
Hem  \  Kontakta oss  \  Webbkarta  \  Sekretesspolicy  \  Frakt & Retur  \  RSS
Copyright © 2019 www.eunike.se